Subject: Küsimus kaamerate salvestiste väljastamise kohta
From: "Maarja Aso" <[email-masked]>
To: "AKI info"
Date: Wed, 24 Jul 2024 10:46:39 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Pöördun kiire küsimusega seoses kaamerapildi salvestistega. Kahjuks
infotelefon praegu ei tööta.

Kastre Vallavalitsuse poole pöördus Kastre vallas asuv ettevõte seoses
sissemurdmisega ning soovis teada, kas vallal on kusagil üleval kaamerad,
mille salvestistelt võiks näha võimalikke sissemurdjaid mööda maanteed
sõitmas enne teadaolevat sissemurdmise aega ja peale seda. Asjaga
tegelevat politsei, kaamera salvestisi on vaja politsei jaoks.

Kas ja mille alusel on vallavalitsusel õigus väljastada kaamerate
salvestisi? Kas politsei peaks pöörduma otse vallavalitsuse poole ja
küsima salvestisi välja ning selle alusel on õigus neid väljastada?

Lugupidamisega

Maarja Aso

asjaajaja-registripidaja

Kastre Vallavalitsus

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Tel. 744 6524